Αυτο-αξιολόγηση: ερωτήσεις και αναστοχασμός

Φανταστείτε μια από τις τάξεις σας και σκεφτείτε τις ακόλουθες ερωτήσεις:

  • Πώς παρατηρείτε ότι οι μαθητές δεν προσέχουν πια;
  • Τι κάνετε όταν βλέπετε την προσοχή να πέφτει;
  • Πόσο χρόνο πιστεύετε ότι μπορούν να παραμείνουν συγκεντρωμένοι οι μαθητές σας κατά την παρουσίαση μιας νέας ιδέας ή κατά τη διάρκεια μιας δραστηριότητας;
  • Διαρθρώνετε τα μαθήματά σας λαμβάνοντας υπόψη την ικανότητα προσοχής της ηλικιακής ομάδας που διδάσκετε;
  • Παρατηρείτε μείωση της προσοχής των μαθητών σας μετά από μια συγκεκριμένη περίοδο;
elGreek