Ενότητα 5 – Συναισθήματα
Εισαγωγή
Αυτο-αξιολόγηση: ερωτήσεις και αναστοχασμός
Τι είναι τα συναισθήματα; Ορισμός και ζητήματα ερμηνείας
Από πού προέρχονται τα συναισθήματα; Ο συναισθηματικός εγκέφαλος
3 Θέματα
|
2 Κουίζ
Το σύστημα που ευθύνεται για την παραγωγή συναισθημάτων.
Ο συναισθηματικός εγκέφαλος – δημιουργία, επεξεργασία και μετάδοση συναισθημάτων
Ο συναισθηματικός εγκέφαλος – κουίζ
Νευροδιαβιβαστές
Νευροδιαβιβαστές – κουίζ
Ταξινόμηση συναισθημάτων
3 Θέματα
|
Email που άλλαξε κωδικό πρόσβασης
Βασικά συναισθήματα
Δευτερεύοντα συναισθήματα
Θετικά και Αρνητικά συναισθήματα
Κουίζ ταξινόμησης συναισθημάτων
Συναισθήματα και κοινωνικός εγκέφαλος
2 Θέματα
|
Email που άλλαξε κωδικό πρόσβασης
"ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ" επίπεδα
Κοινωνικά Νευρωνικά Δίκτυα
Ο κοινωνικός εγκέφαλος – κουίζ
Μάθηση και συναισθήματα
4 Θέματα
Εισηγήσεις και Ιδέες για τον τρόπο που εφαρμόζονται τα συναισθήματα και οι συναισθηματικές αντιδράσεις στην τάξη I
Εισηγήσεις και Ιδέες για το πως εφαρμόζονται συναισθήματα και συναισθηματικές αντιδράσεις στην τάξη – II
Στην θέση των Εξερευνητών και των Εφευρετών
Εισηγήσεις και Ιδέες για το πώς μπορούν να εφαρμοστούν συναισθήματα και συναισθηματικές αντιδράσεις στην τάξη III
Βιβλιογραφία
Προηγούμενο
Επόμενο
Αυτο-αξιολόγηση: ερωτήσεις και αναστοχασμός
Ενότητα 5 – Συναισθήματα
Αυτο-αξιολόγηση: ερωτήσεις και αναστοχασμός
Σε ποιες μαθησιακές περιπτώσεις οι μαθητές βιώνουν ικανοποίηση;
Τι είδους εργασίες κάνουν τους μαθητές να νοιώθουν ενθουσιασμό και ευχαρίστηση;
Πότε / σε ποιες περιπτώσεις παρατηρείς εκδηλώσεις ανίας στους μαθητές;
Έχεις παρατηρήσει αρνητικά συναισθήματα όπως δυσαρέσκειας, θυμού, εκνευρισμού κτλ. σε μαθητές;
Σε ποιες περιπτώσεις λαμβάνουν χώρα αυτά τα συναισθήματα; Πως μπορούν να αποφευχθούν;
Ποιες αποτελεσματικές μεθόδους, τρόπους, και εργαλεία χρησιμοποιείς για να εξαλείψεις τα αρνητικά συναισθήματα που βιώνουν οι μαθητές;
Πως μπορεί να μειωθεί το άγχος σε διαδικασίες εξετάσεων;
Προηγούμενο
Προηγούμενο
Επόμενο
Greek
Greek
English
Polish
Bulgarian
Spanish
Dutch