Ολοκληρώθηκαν 0 of 10 Ερωτήσεων
Ερωτήσεων:
Σελίδα 0
Το Κουίζ φορτώνεται…
Πρέπει να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε για να ξεκινήσετε το κουίζ.
Πρέπει πρώτα να συμπληρώσετε τα ακόλουθα:
0 από 10 Ερωτήσεων απαντήθηκαν σωστά
Ο χρόνος σας:
Ο χρόνος έχει παρέλθει
Έχετε φτάσει τους 0 από τους 0 των πόντων, (0)
Κερδισμένοι βαθμοί: 0 από 0, (0)
0 Δοκίμιο(α) σε εκκρεμότητα (Πιθανά σημεία: 0)
1. Συμπληρώστε τα κενά με τις επιστήμες που αναφέρονται στο κείμενο:
προσπαθεί να κατανοήσει πώς λειτουργεί το νευρικό σύστημα για να παράγει και να ρυθμίζει συναισθήματα, σκέψεις και συμπεριφορές, καθώς και βασικές σωματικές λειτουργίες, ενώ η στοχεύει στην κατασκευή της εκπαιδευτικής διαδικασίας λαμβάνοντας υπόψη δεδομένα για την ανάπτυξη του εγκεφάλου, για αποτελεσματικές μεθόδους μάθησης και διδασκαλίας, για την οργάνωση του εγκεφάλου από τις ιδιαιτερότητες της εγκεφαλικής ανάπτυξης μαθητών και εκπαιδευτικών.
2. Επιλέξτε τους κλάδους που σχετίζονται με τη νευροπαιδαγωγική
3. Σωστό ή λάθος;
«Η επιστημονική πρόοδος στη νευροεπιστήμη έχει φτάσει στο ευρύ κοινό, οδηγώντας στη δημιουργία ψευδοεπιστημονικών μύθων μέσω της λανθασμένης παρουσίασης των ευρημάτων. Αυτοί οι μύθοι έχουν εισχωρήσει στην εκπαίδευση και μπορούν να οδηγήσουν τους εκπαιδευτικούς να λάβουν αποφάσεις υπέρ πρακτικών που δεν έχουν επιστημονική υποστήριξη».
4. Σημειώστε τις δηλώσεις που είναι ψευδείς:
5. Συμπληρώστε τα κενά με τα ονόματα των λοβών του εγκεφάλου:
"Ο ερμηνεύει τις αισθήσεις που προέρχονται από το σώμα και φιλοξενεί λειτουργίες αναγνώρισης χώρου. Ο λοβός είναι υπεύθυνος για να αποφασίσει την κατάλληλη κινητική συμπεριφορά για κάθε ερέθισμα που λαμβάνει ο εγκέφαλος. Ο λοβός σχετίζεται με την ακοή, ενώ ο λοβός σχετίζεται με την όραση. Ο λοβός φιλοξενεί σημαντικές μη κινητικές εργασίες, όπως ο σχεδιασμός της συμπεριφοράς, ο έλεγχος των συναισθημάτων, η λογική και η κρίση μας. Ο Ο λοβός φιλοξενεί σημαντικές δομές μνήμης (ιππόκαμπος) και το ασυνείδητο συναισθηματικό σύστημα (μεταφορικό σύστημα)».
6. Σωστό ή λάθος;
Είναι μύθος ότι για να ενσωματωθεί νέα γνώση πρέπει να συνδεθεί με υπάρχουσες δομές γνώσης (προηγούμενη γνώση) με τις οποίες έχει σημασιολογική σχέση.
7. Συμπλήρωσε την πρόταση:
«Οποιαδήποτε ενεργή μαθησιακή εμπειρία πρέπει να περιλαμβάνει δραστηριότητες που διασφαλίζουν ότι ο εκπαιδευόμενος…»
8. Βάλτε σε σειρά τις ακόλουθες φάσεις που περιγράφουν πώς μαθαίνει ο εγκέφαλος:
Προβολή Απαντήσεων:
9. Συμπλήρωσε την πρόταση:
«Ο μετασχηματισμός των νοητικών σχημάτων που οδηγεί στην εκμάθηση νέων εννοιών είναι αυτό που αποκαλούν οι ερευνητές στη γνωστική ψυχολογία . Υπάρχουν πολλές μορφές , οι οποίες διαφοροποιούνται ανάλογα με το βαθμό βάθους τους και τη δυσκολία εμφάνισης τους. Δυστυχώς, εμείς οι δάσκαλοι συχνά αγνοούμε αυτά τα επίπεδα δυσκολίας και, ως εκ τούτου, ενδέχεται να μην τροποποιούμε επαρκώς τις μεθόδους διδασκαλίας μας όταν αντιμετωπίζουμε διαφορετικές περιπτώσεις».
10. Σωστό ή λάθος;
Οι ανώτερες γνωστικές δεξιότητες όπως ο συλλογισμός, η επίλυση προβλημάτων, η κριτική ανάλυση και η δημιουργικότητα δεν απαιτούν σημαντική γνώση ή βαθιά μάθηση.