Ενότητα 2 – Νευρομύθοι στην Εκπαίδευση
Βήμα 1: Διατύπωση του προβλήματος/Υφιστάμενες Απόψεις
2 Θέματα
Α. Κουίζ διαγνωστικής αξιολόγησης: «Πιστεύετε στους Νευρομύθους;»
Β. Τι πιστεύουν άλλοι Εκπαιδευτικοί για τους Νευρομύθους;
Βήμα 2: Εισαγωγή
6 Θέματα
Α. Τι είναι ο Νευρομύθος;
Β. Γιατί επιμένουν να υπάρχουν οι νευρομύθοι στα σχολεία και τα κολέγια;
Γ. Παράδειγμα Νευρομύθων στην Εκπαίδευση
Δ. Άλλοι Νευρομύθοι
Ε. Πώς να εντοπίσετε τους νευρομύθους
ΣΤ. Πρόσθετοι πόροι
Βήμα 3: Αναστοχασμός
2 Θέματα
Α. Η βιωσιμότητα των Νευρομυθών
Β. Κουίζ αυτοαξιολόγησης: «Τι έχω μάθει για τους νευρομύθους»
Bιβλιογραφικές αναφορές
Προηγούμενο
Επόμενο
Βήμα 3: Αναστοχασμός
Ενότητα 2 – Νευρομύθοι στην Εκπαίδευση
Βήμα 3: Αναστοχασμός
Η βιωσιμότητα των Νευρομύθων. Πιστεύω ακόμα στους νευρομύθους
Περιεχόμενο μαθήματος
0% Ολοκληρώθηκε
0/2 Βήματα
Α. Η βιωσιμότητα των Νευρομυθών
Β. Κουίζ αυτοαξιολόγησης: «Τι έχω μάθει για τους νευρομύθους»
Προηγούμενο
Προηγούμενο
Επόμενο
Greek
Greek
English
Polish
Bulgarian
Spanish
Dutch