Adcock, RA, Thangavel, A., Whitfield-Gabrieli, S., Knutson, B., & Gabrieli, JD (2006). Μάθηση με κίνητρο ανταμοιβής: η μεσολυμβική ενεργοποίηση προηγείται του σχηματισμού μνήμης. Νευρώνας, 50(3), 507-517.
Apitz, T., & Bunzeck, N. (2013). Η ντοπαμίνη ελέγχει τη νευρική δυναμική των σημάτων μνήμης και την ακρίβεια ανάκτησης. Νευροψυχοφαρμακολογία, 38(12), 2409-2417.
Ashman, Α., & Gillies, R. (Επιμ.). (2003). Συνεργατική μάθηση: Τα κοινωνικά και πνευματικά αποτελέσματα της μάθησης σε ομάδες. Routledge.
Biederman, I., & Vessel, EA (2006). Αντιληπτική ευχαρίστηση και εγκέφαλος: Μια νέα θεωρία εξηγεί γιατί ο εγκέφαλος ποθεί πληροφορίες και τις αναζητά μέσω των αισθήσεων. Αμερικανός επιστήμονας, 94(3), 247-253.
Blakemore, SJ, & Mills, KL (2014). Είναι η εφηβεία μια ευαίσθητη περίοδος για κοινωνικοπολιτισμική επεξεργασία. Ετήσια επιθεώρηση ψυχολογίας, 65(1), 187-207.
Boykin, AW, & Noguera, P. (2011). Δημιουργία ευκαιρίας για μάθηση: Μετάβαση από την έρευνα στην πράξη για να κλείσει το χάσμα επιτευγμάτων. ASCD.
Brod, G., & Breitwieser, J. (2019). Ανάβοντας το φυτίλι στο κερί της μάθησης: η δημιουργία μιας πρόβλεψης διεγείρει την περιέργεια. NPJ επιστήμη της μάθησης, 4(1), 1-7.
Churches, R., Dommett, E., & Devonshire, I. (2017). Νευροεπιστήμη για δασκάλους: Εφαρμογή ερευνητικών στοιχείων από την επιστήμη του εγκεφάλου. Crown House Publishing Ltd.
Daniels, H. (2011). Vygotsky και ψυχολογία. Στο U. Goswami (Επιμ.), Το εγχειρίδιο Wiley-Blackwell για τη γνωστική ανάπτυξη της παιδικής ηλικίας, 673–696.
Deci Ε., Koestner R. & Ryan RM (1999). Μια μετα-αναλυτική ανασκόπηση πειραμάτων που εξετάζουν τις επιδράσεις των εξωτερικών ανταμοιβών στο εσωτερικό κίνητρο. Psychol Bull, 125:627-668.
Den Ouden HEM, Daw ND, Fernandez G, Elshout JA, Rijpkema M, Hoogman M, Franke B, Cools R. (2013). Διαχωρίσιμα αποτελέσματα της ντοπαμίνης και της σεροτονίνης στην αναστροφή της μάθησης. Νευρώνας, 80(4), 1090-1100.
DiMenichi, BC, Ceceli, AO, Bhanji, JP, & Tricomi, E. (2019). Επιδράσεις της εκφραστικής γραφής στη νευρωνική επεξεργασία κατά τη διάρκεια της μάθησης. Σύνορα στην ανθρώπινη νευροεπιστήμη, 389.
Dufrene, B. A., Lestremau, L., & Zoder‐Martell, K. (2014). Direct Behavioral Consultation: Effects On Teachers’ Praise and Student Disruptive Behavior. Η ψυχολογία στα σχολεία, 51(6), 567-580.
Farooqi, I. S., Bullmore, E., Keogh, J., Gillard, J., O’Rahilly, S., & Fletcher, P. C. (2007). Leptin regulates striatal regions and human eating behavior. Επιστήμη, 317(5843), 1355-1355.
Fiorillo, CD, Tobler, PN, & Schultz, W. (2003). Διακριτή κωδικοποίηση της πιθανότητας ανταμοιβής και της αβεβαιότητας από τους νευρώνες ντοπαμίνης. Επιστήμη, 299(5614), 1898-1902.
Fliessbach, Κ., Weber, Β., Trautner, Ρ., Dohmen, Τ., Sunde, U., Elger, CE, et al. (2007). Η κοινωνική σύγκριση επηρεάζει την εγκεφαλική δραστηριότητα που σχετίζεται με την ανταμοιβή στο ανθρώπινο κοιλιακό ραβδωτό σώμα. Επιστήμη, 318, 1305–1308.
Gallistel, CR, & Matzel, LD (2013). Η νευροεπιστήμη της μάθησης: πέρα από τη σύναψη του Hebbian. Ετήσια επιθεώρηση ψυχολογίας, 64, 169-200.
Gazzaniga, MS (1985). Ο κοινωνικός εγκέφαλος. Βασικά Βιβλία.
Gazzaniga, MS, Ivry, RB, & Mangun, GR (2019). Γνωστική νευροεπιστήμη: η βιολογία του νου (πέμπτη έκδοση.). WW Norton & Company.
Gillies, RM, Ashman, AF, & Terwel, J. (2007). The teacher’s role in implementing cooperative learning in the classroom. Πηδών.
Hidi, SE, & Renninger, KA (2019). Ανάπτυξη ενδιαφέροντος και η σχέση του με την περιέργεια: απαραίτητη νευροεπιστημονική έρευνα. Επιθεώρηση Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, 31(4), 833-852.
Howard-Jones, P. (2020). Σύμπλεξη: https://www.youtube.com/watch?v=kaeD7YZFsAI
Howard-Jones, PA, & Demetriou, S. (2009). Αβεβαιότητα και ενασχόληση με παιχνίδια μάθησης. Διδακτική Επιστήμη, 37(6), 519-536.
Howard-Jones, PA, Jay, T., Mason, A., & Jones, H. (2016a). Το Gamification of learning απενεργοποιεί το δίκτυο προεπιλεγμένης λειτουργίας. Όρια στην ψυχολογία, 6, άρθρο 1891.
Howard-Jones, P., & Jay, T. (2016b). Επιβράβευση, μάθηση και παιχνίδια. Current Opinion in Behavioral Sciences, 10, 65-72.
Howard-Jones, Paul & Ioannou, Konstantina & Bailey, Ruth & Prior, Jayne & Jay, Tim & Yau, Shu. (2020). Προς μια επιστήμη της διδασκαλίας και της μάθησης για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών. 10.4324/9781003016830-23.
Howard‐Jones, P., Demetriou, S., Bogacz, R., Yoo, J. H., & Leonards, U. (2011). Toward a science of learning games. Νους, Εγκέφαλος και Εκπαίδευση, 5 (1), 33-41.
Howard‐Jones, P., Demetriou, S., Bogacz, R., Yoo, J. H., & Leonards, U. (2011). Toward a science of learning games. Νους, Εγκέφαλος και Εκπαίδευση, 5(1), 33-41.
Izuma, K., Saito, DN, & Sadato, N. (2008). Επεξεργασία κοινωνικών και χρηματικών ανταμοιβών στο ανθρώπινο ραβδωτό σώμα. Νευρώνας, 58(2), 284-294.
Kolb, Bryan, & Whishaw, Ian Q. (2021). Βασικές αρχές της ανθρώπινης νευροψυχολογίας (Οκτώ έκδοση). Worth Publishers.
Kolb, Bryan, Whishaw, Ian Q και Teskey, G. Campbell. (2019). Μια εισαγωγή στον εγκέφαλο και τη συμπεριφορά(Έκτη έκδοση). Worth Publishers.
Laal, M., & Ghodsi, SM (2012). Οφέλη από τη συνεργατική μάθηση. Διαδικαστικές-κοινωνικές και συμπεριφορικές επιστήμες, 31, 486-490.
LeDoux, JE, & Phelps, EA (2008). Συναισθηματικά δίκτυα στον εγκέφαλο. Στο M. Lewis, JM Haviland-Jones, & LF Barrett (Επιμ.), Εγχειρίδιο συναισθημάτων, 159–179.
Lisman, J., Grace, AA, & Duzel, E. (2011). Ένα νεοεμπιανό πλαίσιο για την επεισοδιακή μνήμη. ρόλος του εξαρτώμενου από ντοπαμίνη όψιμου LTP. Τάσεις στις νευροεπιστήμες, 34(10), 536-547.
Luria, E., Shalom, M., & Levy, D. A. (2021). Cognitive Neuroscience Perspectives on Motivation and Learning: Revisiting Self‐Determination Theory. Νους, Εγκέφαλος και Εκπαίδευση, 15(1), 5-17.
Min Jeong, K., Hsu, M., Krajbich, IM, Loewenstein, G., McClure, SM, Wang, JTY, & Camerer, CF (2009). Το φυτίλι στο κερί της μάθησης: Η γνωσιολογική περιέργεια ενεργοποιεί το κύκλωμα ανταμοιβής και ενισχύει τη μνήμη. Ψυχολογική επιστήμη, 20(8), 963-973.
Musallam, R. (2017). Σπίθα μάθησης. 3 κλειδιά για να αγκαλιάσετε τη δύναμη της περιέργειας των μαθητών. Dave Burgess Consulting Inc.
Ozcelik, E., Cagiltay, NE, & Ozcelik, NS (2013). Η επίδραση της αβεβαιότητας στη μάθηση σε περιβάλλοντα που μοιάζουν με παιχνίδια. Υπολογιστές & Εκπαίδευση, 67, 12-20.
Peterson, EG, & Hidi, S. (2019). Περιέργεια και ενδιαφέρον: τρέχουσες προοπτικές.
Puig, MV, Antzoulatos, EG, & Miller, EK (2014). Προμετωπιαία ντοπαμίνη στη συνειρμική μάθηση και μνήμη. Νευροεπιστήμη, 282, 217-229.
Renninger, KA, & Hidi, SE (2017). The Power of Interest for Motivation and Engagement (1st ed.). Routledge.
Schilbach, L., Wilms, M., Eickhoff, S. B., Romanzetti, S., Tepest, R., Bente, G., … & Vogeley, K. (2010). Minds made for sharing: initiating joint attention recruits reward-related neurocircuitry. Journal of Cognitive Neuroscience, 22(12), 2702-2715.
Schomaker, J., & Meeter, M. (2015). Βραχυπρόθεσμες και μακροχρόνιες συνέπειες της καινοτομίας, της παρέκκλισης και της έκπληξης στον εγκέφαλο και τη γνώση. Neuroscience & Biobehavioral Reviews, 55, 268-279.
Sprenger, M. (2018). Πώς να διδάξετε ώστε οι μαθητές να θυμούνται. ASCD.
Steinberg, L., 2008. Μια οπτική της κοινωνικής νευροεπιστήμης για την ανάληψη κινδύνων από τους εφήβους. Αναπτυξιακή Ανασκόπηση, 28, 78–106.
Steinberg, L., Albert, D., Cauffman, E., Banich, M., Graham, S., & Woolard, J. (2008). Διαφορές ηλικίας στην αναζήτηση αίσθησης και την παρορμητικότητα όπως καταδεικνύονται από τη συμπεριφορά και την αυτοαναφορά: στοιχεία για ένα μοντέλο διπλών συστημάτων. Εξελικτική ψυχολογία, 44(6), 1764.
Sutherland, KS, Wehby, JH, & Copeland, SR (2000). Επίδραση των διαφορετικών ποσοστών επαίνου για τη συμπεριφορά στη συμπεριφορά κατά την εργασία των μαθητών με EBD. Journal of Emotional and Behavioral Disorders, 8(1), 2-8.
Tokuhama-Espinosa, T. (2014). Κάνοντας τις τάξεις καλύτερες: 50 πρακτικές εφαρμογές της επιστήμης του νου, του εγκεφάλου και της εκπαίδευσης. WW Norton & Company.
Vogel, S., & Schwabe, L. (2016). Μάθηση και μνήμη υπό στρες: συνέπειες για την τάξη. npj Επιστήμη της Μάθησης, 1(1), 1-10.
Ward, J. (2020). The student’s guide to cognitive neuroscience (Τέταρτη έκδοση.). Routledge.
Weinstein, Y., Madan, CR, & Sumeracki, MA (2018). Διδασκαλία της επιστήμης της μάθησης. Γνωστική έρευνα: αρχές και επιπτώσεις, 3(1), 1-17.
Weinstein, Y., Sumeracki, M., & Caviglioli, O. (2018). Understanding how we learn: A visual guide. Routledge.