Ενότητα 4 – Συγκέντρωση & Προσοχή
Αυτο-αξιολόγηση: ερωτήσεις και αναστοχασμός
Τι λέει η εκπαιδευτική νευροεπιστήμη;
6 Θέματα
Εισαγωγή
Προσοχή… τι σημαίνει;
Πώς λειτουργεί η προσοχή στον εγκέφαλο;
Δίκτυο ειδοποίησης
Δίκτυο προσανατολισμού
Δίκτυο επιτελικής προσοχής
Δραστηριότητες στην τάξη
Ανακεφαλαιώνοντας
ΛΙΣΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ
Βιβλιογραφία
Προηγούμενο
Επόμενο
ΛΙΣΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ
Ενότητα 4 – Συγκέντρωση & Προσοχή
ΛΙΣΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ
Ειδοποίηση
Ξεκινήστε με μια καλή
επικεφαλίδα
.
Συσχετίστε περιεχόμενο και δραστηριότητες
με τη πραγματική ζωή
.
Κάντε το περιεχόμενό σας
εμφανές και ουσιαστικό
.
Χρησιμοποιήστε
επιφυλακτικές ενδείξεις
.
Σκεφτείτε το πιθανό
Προσανατολισμός
Δηλώστε
μαθησιακό στόχο
Υπογραμμίστε
βασικές έννοιες.
Δημιουργήστε
ελκυστικό υλικό
που δεν αποσπά την προσοχή των μαθητών
Λάβετε υπόψιν σας την
ακούσια τυφλότητα
.
Αποφύγετε
διπλές εργασίες.
Eπιτελική προσοχή
Παρέχετε ευκαιρίες
για ανάπτυξη της επιτελικής προσοχής.
Προηγούμενο
Προηγούμενο
Επόμενο
Greek
Greek
English
Polish
Bulgarian
Spanish
Dutch