Αυτο-αξιολόγηση: ερωτήσεις και αναστοχασμός

Σκεφτείτε (ένα από) τα μαθήματα που διδάσκετε και απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Πώς είναι ένας εμπλεκόμενος μαθητής για εσάς;
    • Δίνει προσοχή;
    • Κρατάει σημειώσεις;
    • Ακούει;
    • Κάνει ερωτήσεις;
    • Απαντά στις ερωτήσεις σας;
    • Συζητά το περιεχόμενο της τάξης σας;
    • Άλλα χαρακτηριστικά;
  • Πώς ξέρετε ότι οι μαθητές σας εμπλεκονται;
  • Πόσο καιρό πιστεύετε ότι οι μαθητές σας μπορούν να παραμείνουν εμπλεκόμενοι και χωρίς να χάσουν το ενδιαφέρον τους;
  • Πώς κρατάτε τους μαθητές σας εμπλεκόμενους και με ενδιαφέρον για την τάξη σας;
  • Τι κάνετε όταν παρατηρείτε ότι οι μαθητές σας δεν εμπλέκονται πια;
  • Ποιοι παράγοντες παρακινούν τους μαθητές σας να εργαστούν σκληρά στην τάξη σας;
  • Ποιοι παράγοντες αποσπούν την προσοχή των μαθητών σας;
  • Πώς αντιδράτε ή αντιμετωπίζετε αυτούς τους περισπασμούς;

 Αν θέλετε να διαβάσετε περισσότερα για την δέσμευση:

  • Schmoker, M. (2006). Results now: How we can achieve unprecedented improvements in teaching and learning. ASCD.
  • Yarborough, CB, & Fedesco, HN (2020). Παρακίνηση μαθητών. Κέντρο διδασκαλίας του Πανεπιστημίου Vanderbilt. Ανακτήθηκε στις 18/11/2021 από https://cft.vanderbilt.edu//cft/guides-sub-pages/motivating-students/
  • Shirley, D., & Hargreaves, A. (2021). Five paths of student engagement: Blazing the trail to learning and success. Bloomington, IN: Solution Tree Press.
elGreek