Φανταστείτε μια από τις τάξεις σας και σκεφτείτε τις ακόλουθες ερωτήσεις:
Πώς παρατηρείτε ότι οι μαθητές δεν προσέχουν πια;
Τι κάνετε όταν βλέπετε την προσοχή να πέφτει;
Πόσο χρόνο πιστεύετε ότι μπορούν να παραμείνουν συγκεντρωμένοι οι μαθητές σας κατά την παρουσίαση μιας νέας ιδέας ή κατά τη διάρκεια μιας δραστηριότητας;
Διαρθρώνετε τα μαθήματά σας λαμβάνοντας υπόψη την ικανότητα προσοχής της ηλικιακής ομάδας που διδάσκετε;
Παρατηρείτε μείωση της προσοχής των μαθητών σας μετά από μια συγκεκριμένη περίοδο;