Αυτο-αξιολόγηση: ερωτήσεις και αναστοχασμός

  • Σε ποιες μαθησιακές περιπτώσεις οι μαθητές βιώνουν ικανοποίηση;
  • Τι είδους εργασίες κάνουν τους μαθητές να νοιώθουν ενθουσιασμό και ευχαρίστηση;
  • Πότε / σε ποιες περιπτώσεις παρατηρείς εκδηλώσεις ανίας στους μαθητές;
  • Έχεις παρατηρήσει αρνητικά συναισθήματα όπως δυσαρέσκειας, θυμού, εκνευρισμού κτλ. σε μαθητές;
  • Σε ποιες περιπτώσεις λαμβάνουν χώρα αυτά τα συναισθήματα; Πως μπορούν να αποφευχθούν;
  • Ποιες αποτελεσματικές μεθόδους, τρόπους, και εργαλεία χρησιμοποιείς για να εξαλείψεις τα αρνητικά συναισθήματα που βιώνουν οι μαθητές;
  • Πως μπορεί να μειωθεί το άγχος σε διαδικασίες εξετάσεων;
elGreek