Πρέπει να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε για να ξεκινήσετε το Κουίζ.
Πρέπει πρώτα να συμπληρώσετε τα ακόλουθα:
Αποτελέσματα
Ολοκληρώθηκε το Κουίζ. Τα αποτελέσματα καταγράφονται.
Αποτελέσματα
0 από 3 Ερωτήσεων απαντήθηκαν σωστά
Ο χρόνος σας:
Ο χρόνος έχει παρέλθει
Έχετε φτάσει τους 0 από τους 0 των πόντων, (0)
Κερδισμένοι βαθμοί: 0 από 0, (0) 0 Δοκίμιο(α) σε εκκρεμότητα (Πιθανά σημεία: 0)
Κατηγορίες
Δεν κατηγοριοποιείται0%
1
2
3
Ρεύμα
Ανασκόπηση
Απάντησε
Σωστό
Λάθος
Προβολή Απαντήσεων 1 of 3
1. Προβολή Απαντήσεων
1. Συμπλήρωσε τις λέξεις που λείπουν: ερεθισμάτων, αμυγδαλή, υποφλοιώδη, άγχος
Ο φόβος ή το ενεργοποιεί την , μια αμυγδαλωτή δομή που εμπλέκεται στην ανίχνευση (αρνητικών) συναισθηματικών .
Σωστό
Λάθος
Προβολή Απαντήσεων 2 of 3
2. Προβολή Απαντήσεων
2. Τοποθετήστε τους όρους στη σωστή σειρά.
μάθηση ↓
λειτουργική μνήμη ↓
Ανησυχία
Αμυγδαλή ↑
Προβολή Απαντήσεων:
Σωστό
Λάθος
Προβολή Απαντήσεων 3 of 3
3. Προβολή Απαντήσεων
3. Συμπληρώστε τις λέξεις που λείπουν: φοβισμένος ή αγχωμένος, κρατήσει ή να χειριστεί πληροφορίες, ευκαιρίες μάθησης, εμπλακεί, αμυγδαλή, λειτουργικής μνήμης.
Όταν ένας μαθητής είναι -για κάποιο λόγο - , αυτός ή αυτή δεν θα μπορέσει βέλτιστα με τις στις τάξεις σας. Ο μαθητής δεν μπορεί να παρακολουθήσει την ευκαιρία μάθησης γιατί η επηρεάζει το σύστημα , που βρίσκεται στον πλάγιο προμετωπιαίο φλοιό (LPFC). Ο φόβος ή το άγχος περιορίζει την πρόσβαση στην λειτουργική μνήμη και ο μαθητής θα δυσκολευτεί να .