Ολοκληρώθηκαν 0 of 20 Ερωτήσεων
Ερωτήσεων:
Σελίδα 0
Το Κουίζ φορτώνεται…
Πρέπει να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε για να ξεκινήσετε το Κουίζ.
Πρέπει πρώτα να συμπληρώσετε τα ακόλουθα:
0 από 20 Ερωτήσεων απαντήθηκαν σωστά
Ο χρόνος σας:
Ο χρόνος έχει παρέλθει
Έχετε φτάσει τους 0 από τους 0 των πόντων, (0)
Κερδισμένοι βαθμοί: 0 από 0, (0)
0 Δοκίμιο(α) σε εκκρεμότητα (Πιθανά σημεία: 0)
Τα δύο ημισφαίρια του εγκεφάλου των μαθητών έχουν διαφορετικά πλεονεκτήματα και αδυναμίες.
Η μάθηση ενώ κοιμάστε είναι μια διαδικασία μάθησης με χρονική αξία, ενώ οι μαθητές μπορούν να μάθουν εντελώς νέο περιεχόμενο ενώ κοιμούνται.
Η νυχτερινή αναδιάρθρωση (ενοποίηση) διεργασιών στον εγκέφαλο μπορεί να οδηγήσει σε νέες ιδέες
Τα προγράμματα Brain Gym που διατίθενται προς πώληση μπορούν να αποτρέψουν τις μαθησιακές δυσκολίες, να βελτιώσουν τη μάθηση ή τη δημιουργικότητα των μαθητών και ακόμη και να αυξήσουν τη νοημοσύνη τους
Μια διασταυρούμενη νευρική οδός συνδέει το αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου με τη δεξιά πλευρά του σώματος και αντίστροφα.
Το αριστερό ημισφαίριο των μαθητών είναι υπεύθυνο για τη διανοητική, ορθολογική, λεκτική και αναλυτική σκέψη, ενώ το δεξί ημισφαίριο είναι υπεύθυνο για δημιουργικές, διαισθητικές και μη λεκτικές διαδικασίες σκέψης.
Τα δύο ημισφαίρια συνδέονται μεταξύ τους και συνεργάζονται σε όλες τις εργασίες επεξεργασίας.
Ο εγκέφαλος περιέχει δύο ημισφαίρια που δεν είναι εντελώς πανομοιότυπα από ανατομική ή λειτουργική άποψη( ημισφαιρική ασυμμετρία).
Οι εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους εάν οι μαθητές τους χρησιμοποιούν το αριστερό ή δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου στο σχεδιασμό της διδασκαλίας τους, επειδή η κυριαρχία του ημισφαιρίου σημαίνει απλώς ότι ένα από τα δύο ημισφαίρια εμπλέκεται πιο έντονα σε μια συγκεκριμένη γνωστική διαδικασία από το άλλο.
Κάθε μαθητής έχει ένα κυρίαρχο ημισφαίριο στο οποίο βασίζεται πιο έντονα από τον άλλον, και τα μαθητικά (γνωστικά) χαρακτηριστικά έχουν τις ρίζες τους σε αυτό το «ημισφαίριο».
Οι άνθρωποι μαθαίνουν καλύτερα όταν λαμβάνουν πληροφορίες σύμφωνα με το στυλ μάθησης που προτιμούν
One brain hemisphere is more strongly involved in certain cognitive processes than the other (hemispheric dominance).
Η γρήγορη και εύκολη επιτυχία κατά τη διάρκεια της μάθησης βελτιώνει τη μακροπρόθεσμη διατήρηση του μαθησιακού περιεχομένου από τους μαθητές.
Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να ακολουθούν τη δομή των σχολικών εγχειριδίων και να διδάσκουν θέματα το ένα μετά το άλλο χρονολογικά, προκειμένου να αποφευχθούν οι λανθασμένες αντιλήψεις των μαθητών σχετικά με το διδακτικό τους θέμα.
Η απόκτηση γνώσεων από τους μαθητές είναι πιο βιώσιμη όταν η μαθησιακή διαδικασία απλοποιείται.
Οι μαθητές κατακλύζονται με πολλές πληροφορίες, όταν τα διδακτικά θέματα δεν διδάσκονται το ένα μετά το άλλο με δομημένο, διαδοχικό τρόπο.
Τα εκπαιδευτικά σχέδια στα οποία το μαθησιακό περιεχόμενο είναι συστηματικά δομημένο διευκολύνουν τα θετικά μαθησιακά αποτελέσματα μεταξύ των μαθητών.
Εάν ένας μαθητής αισθάνεται ότι μαθαίνει καλύτερα γράφοντας το περιεχόμενο με δικά του λόγια, αυτό συμβαίνει επειδή στη συνέχεια βλέπει τι έχει γράψει.
Οι μαθητές διαφέρουν ως προς τον τρόπο με τον οποίο προτιμούν να λαμβάνουν πληροφορίες (π.χ. οπτικά ή προφορικά)
Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να διαγνώσουν τα στυλ μάθησης των μαθητών τους και να τα λαμβάνουν υπόψη στο σχεδιασμό της διδασκαλίας τους.