Ε. Πώς να εντοπίσετε τους νευρομύθους

Ο Paul A. Howard-Jones (2014)  υποστηρίζει ότι η πιο διεπιστημονική συνεργασία μεταξύ νευροεπιστήμης και εκπαίδευσης μπορεί να βοηθήσει στον «εντοπισμό» των νευρομυθών και στην αντιμετώπιση παρεξηγήσεων καθώς προκύπτουν και μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη εννοιών και μηνυμάτων που είναι επιστημονικά έγκυρα και εκπαιδευτικά ενημερωτικά . Ένα νέο πεδίο που επικεντρώνεται σε μια τέτοια συνεργασία αναδύεται τώρα, αν και είναι πολύ νέο για τους πολλούς υποστηρικτές του να έχουν καταλήξει σε ένα όνομα για αυτό - «Εγκέφαλος, Νους και Εκπαίδευση», «Νευροπαιδαγωγική» και «Εκπαιδευτική Νευροεπιστήμη» που είναι σημερινοί υποψήφιοι. Ένας τομέας αφιερωμένος στην αλληλεπίδραση μεταξύ νευροεπιστήμης και εκπαίδευσης όχι μόνο θα ενημερώσει τις εκπαιδευτικές προσεγγίσεις αλλά μπορεί επίσης να ενθαρρύνει την επιστημονική γνώση σχετικά με τη σχέση των νευρικών διεργασιών με τις σύνθετες συμπεριφορές που παρατηρούνται στην τάξη (ibid).

elGreek