Για να μάθουμε, πρέπει να ασχοληθούμε. – καθ. Δρ. Paul Howard-Jones, Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ, Ηνωμένο Βασίλειο
Η εμπλοκή είναι μια ουσιαστική πτυχή της μάθησης. Ωστόσο, όλοι γνωρίζουμε εκ πείρας ότι η συμμετοχή των μαθητών είναι μερικές φορές ένα δύσκολο μέρος της διδασκαλίας. Σε αυτή την ενότητα, ανακαλύπτετε τι μπορεί να μας διδάξει η εκπαιδευτική νευροεπιστήμη σχετικά με τη συμμετοχή των μαθητών στη μάθηση.
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Σε αυτή την ενότητα, μαθαίνετε:
τους νευρικούς μηχανισμούς που εμπλέκονται στη διαδικασία της εμπλοκής
ότι όλοι οι μαθητές διαφέρουν ως προς το τι τους εμπλέκει
ότι η προσέγγιση απόκρισης μπορεί να μας κάνει να εμπλακούμε στη μάθηση
ότι η αποφυγή απόκρισης μας εμποδίζει να μάθουμε
ότι αν θέλετε να αυξήσετε τη συμμετοχή των μαθητών σας, πρέπει να αυξήσετε τη δραστηριότητά τους
στρατηγικές που μπορείτε να δοκιμάσετε στην τάξη σας για να προσελκύσετε τους μαθητές σας