Ενότητα 2 – Νευρομύθοι στην Εκπαίδευση
- Μπισκόταkdimitrop
- Εάν επισκεφτείτε τη σελίδα σύνδεσής μας, θα ορίσουμε ένα προσωρινό cookie για να προσδιορίσουμε εάν το πρόγραμμα περιήγησής σας δέχεται cookies. Αυτό το cookie δεν περιέχει προσωπικά δεδομένα και απορρίπτεται όταν κλείνετε το πρόγραμμα περιήγησής σας.Δεκέμβριος 5, 2022
- Εάν επεξεργαστείτε ή δημοσιεύσετε ένα άρθρο, ένα επιπλέον cookie θα αποθηκευτεί στο πρόγραμμα περιήγησής σας. Αυτό το cookie δεν περιλαμβάνει προσωπικά δεδομένα και απλώς υποδεικνύει το αναγνωριστικό ανάρτησης του άρθρου που μόλις επεξεργαστήκατε. Λήγει μετά από 1 ημέρα.
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Όταν μελετήσετε αυτήν την ενότητα, θα μπορείτε να
- Αυτο-αξιολογείτε την κατανόησή σας για τη Νευροεπιστήμη και τη Νευροπαιδαγωγική
- Ανακαλύψετε τις ιδέες σας σχετικά με τους νευρομύθους και τις επιπτώσεις τους στη διδασκαλία και τη μάθηση
- Είστε ενήμεροι για τις έννοιες και τη σημασία των νευρομύθων
- Ανακαλύψετε τους βασικούς νευρομύθους που επηρεάζουν τη διδασκαλία και τη μάθηση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
- Διερευνήσετε τι συμβαίνει σχετικά με τις διαμάχες γύρω από τους νευρομύθους
- Αναλύετε τι ρόλο έχει ένας νευρομύθος στην εκπαίδευση και τις δυνάμεις που βοήθησαν κάθε νευρομύθο να αναπτυχθεί
- Περιγράφετε τον αντίκτυπο των θεμάτων και προβλημάτων που προκύπτουν από την ύπαρξη των Νευρομύθων στον εκπαιδευτικό τομέα
- Εξηγείτε τον βαθμό στον οποίο η Νευροεπιστήμη, η εκπαιδευτική επιστήμη και η γνωστική ψυχολογία μπορούν να συμβάλουν στη μείωση της ύπαρξης των Νευρομύθων στην εκπαίδευση
- Υποστηρίζετε πώς η επικοινωνία μεταξύ Νευροεπιστήμης και εκπαίδευσης μπορεί να βελτιωθεί στο μέλλον